.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعضاي شوراي اسلامي چند شهر استان گلستان
نتايج شمارش آراء انتخابات شوراهاي اسلامي چند شهر استان گلستان اعلام شد. سيدقاسم حسيني دبير ستاد انتخابات گلستان ظهر شنبه به خبرنگار ايرنا گفت : در پايان كار شمارش آراء، از ‪ ۱۵‬هزار و ‪ ۳۱۰‬راي ماخوذه در آق قلا پنج عضو

نتايج شمارش آراء انتخابات شوراهاي اسلامي چند شهر استان گلستان اعلام شد.

سيدقاسم حسيني دبير ستاد انتخابات گلستان ظهر شنبه به خبرنگار ايرنا گفت : در پايان كار شمارش آراء، از ‪ ۱۵‬هزار و ‪ ۳۱۰‬راي ماخوذه در آق قلا پنج عضو اصلي و سه عضو علي‌البدل اين شورا به شرح ذيل مشخص شدند:
‪ ۱‬رحمان شيرمحمدي با ‪ ۷۳۳۸‬راي
‪ ۲‬عبدالناصر يلمه با ‪ ۴۱۴۳‬راي
‪ ۳‬حسن طعنه با ‪ ۴۰۷۱‬راي
‪ ۴‬يول‌محمد وكيلي با ‪ ۴۰۵۶‬راي
‪ ۵‬قربان‌گلدي صحنه با ‪ ۳۵۳۶‬راي
همچنين آقايان عبدالعظيم ماهري با ‪ ۳۲۶۸‬راي، يونس كسلخه با ‪ ۳۲۵۰‬راي و حميد ميرزاعلي با ‪ ۲۶۹۶‬راي به عنوان سه عضو علي‌البدل شوراي شهر آق‌قلا انتخاب شدند.

دبير ستاد انتخابات استان گلستان افزود: كساني كه به نتايج انتخابات اعتراض دارند از امروز به مدت دو روز فرصت دارند شكايات خود را به هياتهاي اجرايي يا نظارت تحويل دهند.

حسيني افزود: هياتهاي نظارت نيز ظرف مدت پانزده روز مهلت دارند به اين شكايات رسيدگي و نتيجه را اعلام نمايند.

همچنين فرماندار شهرستان تركمن تعداد آراي ماخوذه شوراها را در اين شهر ‪ ۷۰‬هزار و ‪ ۵۹‬راي اعلام كرد.

"حاجي گلدي كر" روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ايرنا افزود: "عيدمحمد مسكين كلته" با هفت هزار و ‪ ۳۵۰‬راي ، "عبدالله توماج" با پنج هزار و ‪۱۳۳‬ راي، "يحيي چوگان" با چهار هزار و ‪ ۲۷۶‬راي ،"داوود بلكلته" با سه هزار و ‪۵۳۳‬راي و "تاج محمد خواجه" با كسب سه هزار و ‪ ۵۰۸‬راي به عنوان اعضاي اصلي شوراي شهر بندرتركمن انتخاب شدند.

وي تصريح كرد: "محمد خواجه"با كسب سه هزار و ‪ ۲۶۲‬راي، "دريا يلقي"، با دو هزارو ‪ ۸۹۴‬راي، "خالق‌بردي توراج‌نژاد" با دو هزار و ‪ ۵۸۰‬راي، "محمد- بردي غروي" با دو هزار و ‪ ۴۷۸‬راي و "عيدمحمد كر" با دو هزار و ‪ ۲۶۵‬راي به عنوان اعضاي اصلي شوراي شهر سيمين شهر انتخاب شدند.

وي گفت : ‪ ۸۸/۵‬درصد واجدين شرايط در اين شهرستان در انتخابات شوراهاي اسلامي و ‪ ۸۷/۵‬درصد نيز در انتخابات مجلس خبرگان رهبري شركت كردند.

فرماندار شهرستان علي‌آباد كتول نيز روز شنبه به خبرنگار ايرنا گفت: از ‪ ۲۴‬هزار و ‪ ۳۳۳‬راي ماخوذه در شهر علي‌آبادكتول "علي‌اصغر زنگانه با چهارهزارو ‪ ۹۹۸‬راي، محمد تقي ديلم با چهار هزار و ‪ ۹۰۹‬راي، زهراگوكلاني با چهار هزار و ‪ ۸۱۲‬راي ، عباسعلي زنگانه با چهارهزار و ‪ ۲۳۲‬راي و محمد ابراهيم نظري با سه هزار و ‪ ۸۵۳‬راي" حائر اكثريت آرا در اين شهر شدند.

علي دنكوب همچنين با بيان اينكه كل آراي ماخوذه در شهر فاضل‌آباد بيش از هفت هزار راي بوده است، افزود: "اكبر قاسمي نژاد با چهارهزار و ‪۱۷۲‬ راي، عيسي توحيدي با سه هزار و ‪ ۲۲۴‬راي، اسكندر اسكندري با سه هزار و‪۱۴۸‬ راي، خداداد پاكنژاد با دو هزار و ‪ ۹۴۹‬راي و سيدحسن حسيني با دو هزار و ‪ ۹۰۱‬راي" اكثريت آرا براي عضويت در شوراي اسلامي اين شهر را كسب كردند.

به گفته وي چهار نفر اول شوراي شهر فاضل‌آباد اعضاي دومين دوره شوراي اسلامي اين شهر هستند.

دنكوب درگفت وگو با خبرنگار ايرنا با بيان اينكه حدود ‪ ۸۷‬درصد واجدين شرايط راي در شهرستان علي‌آبادكتول در انتخابات سومين دوره شوراهاي اسلامي و چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري شركت كردند، گفت: آمار شركت‌كنندگان در انتخابات در اين شهرستان حدود ‪ ۸۰‬هزار نفر بوده است.

شهرستان علي‌آبادكتول در ‪ ۳۵‬كيلومتري شرق گرگان (مركزگلستان) واقع است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.